Futurumshop.com opent fysieke pop-up store

Online sportwinkel Futurumshop lanceert deze week in Enschede een pop-up store met mobiel te bestellen producten. Dat schrijft Twinklemagazine.com. Op panelen in het winkelpand staan zestig producten afgebeeld, die de klant via QR-codes met zijn smartphone kan kopen.

De ‘SALESwindow InStore’, zoals Futurumshop het concept noemt, geeft e-tailers de ruimte om hun producten te verkopen in de winkelstraat. De pop-up store is een testcase voor een eerste permanente winkel annex showroom, waarvoor momenteel een locatie wordt gezocht.

“Ik hang het overleven van Futurmshop aan offline”, aldus oprichter en eigenaar Harmen van der Meulen. Met een webomzet van ruim 15 miljoen euro in 2011 bezet Futurumshop.nl de 51e plek in de Twinkle100.
Klanten van de SALESwindow kunnen afrekenen via MyOrder, de mobiele portemonnee van de Rabobank. De winkel is tot dinsdag 15 januari geopend in de Marktstraat.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!