De Mandemakers Groep gaat alle keuken-, meubel- en sanitairformules voorzien van een speciaal DMG-label. De onderneming hoopt zo aan herkenning te winnen bij klanten. Dat schrijft Qumedia online. Onder meer webverkoper Coolblue en producent Unilever gingen DMG voor.
“Ik hoop familieklanten te creëren, die niet slechts één bepaald product kopen, maar het volledige budget voor keukens, meubels en sanitair bij ons besteden”, aldus directeur Ben Mandemakers. De ondernemer zegt weer marktaandeel te hebben gewonnen en de laatste jaren meerdere zaken in Nederland te hebben geopend.
Over de stap richting het internet is Mandemakers duidelijk. “Soms denk ik, het lijkt wel alsof ik geen winkel meer mag openen, maar dat ik alles op internet moet doen. Dat is het sentiment, maar daar geloof ik niet in.” Volgens Mandemakers willen zijn klanten een product zien en voelen, voordat ze tot aankoop overgaan. “Online, dat werkt ook, maar het is én én.”
De Mandemakers Groep telt 24 winkelformules.
Mandemakers geeft formules DMG-label
Gepubliceerd op 21 mei 2013 om 00:00
Reacties 0