Scoupy lanceert met MyScoupy een app voor klanten waarmee zij altijd en overal inzicht hebben in de prestaties van de eigen acties. Daarnaast moet de app het starten van nieuwe acties makkelijker maken.
“Advertenties bij Scoupy zijn in veel opzichten meetbaar, wat met de honderdduizenden gebruikers veel data oplevert”, aldus Valentijn Bras, eigenaar en bedenker van het platform. “De nieuwe app maakt deze big data inzichtelijk, begrijpelijk en toegankelijk via smartphones.”
In MyScoupy is het totaal aantal views en clicks inzichtelijk, waarbij ook de verhouding tussen mannen en vrouwen, leeftijdscategorieën, nieuwe of bestaande klanten én naar welke acties de klanten nog meer naar kijken zichtbaar is. Daarbij is niet alleen de analyse van de eigen actie inzichtelijk, ook het beheer van de lopende acties, het opgeven van nieuwe acties en het aanvullen van bedrijfsgegevens kan met de nieuwe app via de smartphone. Voorheen waren dergelijke gegevens alleen inzichtelijk via de eigen MyScoupy-website van klanten.
Bron: RetailTech
Reacties 0