Firehose maakt acties online shoppers inzichtelijk

Webwinkels hebben met de nieuwe module Firehose in Adobe Marketing Cloud realtime inzicht in het gedrag van bezoekers. 

“Wanneer een klant bijvoorbeeld lang in het winkelwagentje blijft hangen kan de retailer vragen of hij of zij nog vragen heeft over de bestelling”, aldus directeur productmanagement Chris Wareham. Datzelfde geldt wanneer klanten lang bij een product of productsoort blijven, aldus Wareham. 

Firehose laat daarnaast de route tot een aankoop zien. Daardoor wordt duidelijk welke afwegingen een klant maakte voordat hij overging tot de aanschaf van een product. “Deze route kan per klant gekoppeld worden aan de eerdere aankoophistorie en demografische gegevens, zodat een compleet klantbeeld ontstaat”, zegt Wareham.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!