SnapUp monitort producten na screenshot

Een nieuwe app houdt consumenten op de hoogte van prijsdalingen en de verkrijgbaarheid van producten waarvan zij een screenshot uploaden. De SnapUp-app werkt bij zo’n duizend webwinkels, waaronder Amazon, Best Buy en Target.

Gebruikers nemen een screenshot van een product wat zij online tegenkomen en waar zij interesse in hebben en uploaden deze in SnapUp. De app houdt vervolgens in de gaten waar zij het product het goedkoopst kunnen krijgen. Zolang gebruikers de afbeelding in de app laten staan monitort deze de prijs hiervan. Mocht het product ergens in de aanbieding komen, dan ontvangen gebruikers een melding. Zij kunnen het product dan in SnapUp kopen.

SnapUp is vooralsnog alleen beschikbaar in de Verenigde Staten en werkt alleen op iOS-apparaten. Bekijk een video over de nieuwe app op onze Facebookpagina.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!