Ontwikkelaar lanceert mobiel platform voor boetieks

House Account brengt onafhankelijke kledingboetieks samen in een mobiel platform. De ontwikkelaar heeft hiervoor een locatiegebaseerde app met de naam Spring gelanceerd die kleine retailers in staat stelt hun doelgroep te bereiken door gerichte berichten te sturen.

Klanten kunnen via een chatfunctie informatie inwinnen over het productaanbod en de winkelier vragen om bepaalde artikelen te reserveren. Gebruikers van de Spring betalen niets, deelnemende retailers betalen een vast abonneetarief.

Maandelijks verwerkt House Account naar eigen zeggen meer dan tweeduizend in-app berichten tussen consumenten en aangesloten retailers. Inmiddels maken dertigduizend consumenten en ruim 450 boetieks gebruik van de service.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!