App voegt fashionlabels samen

Consumenten met de app Spring kunnen verschillende fashionlabels volgen en producten in één keer afrekenen met een universele winkelmand. “Instagram voor shoppen”, zo omschrijft bedenker David Tinch zijn mobiele applicatie.

Spring schotelt gebruikers een Instagram-achtige ervaring voor waarbij zij kledingmerken kunnen volgen en producten aan hun wensenlijst kunnen toevoegen. Daarbij maakt Spring ook gebruik van een model dat lijkt op de datingapp Tinder. Gebruikers kunnen eenvoudig door producten navigeren en direct aangeven of zij het item mooi of niet mooi vinden.

Wanneer gebruikers de app openen komen zij in hun favorieten-feed terecht. Dit houdt in dat zij daar alleen producten van merken en retailers zien die zij volgen. Door meer merken te volgen, verschijnen er meer producten in deze feed.

De feed wordt door retailers constant van updates voorzien, die in chronologische volgorde worden getoond. Producten die in de smaak vallen kunnen direct worden aangeschaft in de app. Producten van verschillende retailers en merken kunnen in één keer worden afgerekend vanwege de universele winkelmand. De app is vooralsnog alleen beschikbaar in de Verenigde Staten en werkt op Android- en iOS-apparaten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!