Lage prijspeil went

Nederlandse consumenten raken gewend aan het lage prijspeil in de supermarkten. Zo denkt een kwart dat de prijzen helemaal niet zijn gedaald. Mei vorig jaar was dat nog slechts veertien procent. Dit blijkt uit de jaarlijkse Bedrijfsvergelijking van Deloitte. In 2004 vergeleek 45 procent van de klanten de prijzen met behulp van de weekfolders. In 2005 is dat percentage nog 33 procent. Een kleine groep, dertien procent, vergelijkt de prijzen helemaal niet. Sinds de start van de prijzenoorlog is 26 procent van de klanten overgestapt op een andere primaire supermarkt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!