Big spenders in de online modebranche

36- tot 55-jarigen waren in het laatste halfjaar van 2014 de grootste afnemers van online kleding in ons land. Big spenders, noemt betaaldienst Klarna deze groep. Online fashion kopen is het populairst onder de 46- tot 55-jarigen, terwijl ook senioren de voordelen van online winkelen volgens Klarna hebben ontdekt. Het aantal aankopen van 76-plussers steeg in de laatste zes maanden met ruim tien procent, zo blijkt uit een analyse van interne data waarvan de resultaten in een infographic zijn gezet.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!