Op 6 februari presenteren de deelnemers aan de mastercourse De winkel als theater hun concepten. In de mastercourse De winkel als theater leert Carin Frijters – auteur van het retailboek Prikkel de Koopknop – samen met zeven experts in een overzichtelijk aantal lessen hoe jouw winkel bestaansrecht heeft. Nu, maar zeker ook in de toekomst. Ze neemt je mee langs de belangrijke thema’s die een rol spelen bij het ontwikkelen van een onderscheidend winkelconcept. Na een zeer succesvolle pilot zal deze editie nog meer uitgaan van een omnichannel aanpak.
Tenslotte kun je als stenen winkel ‘online’ niet meer negeren en zal je moeten nadenken over hoe je via verschillende kanalen je klant dezelfde ervaring biedt. Nieuw is ook de kick off en de geheel geïntegreerde aanpak van de zintuiglijke stimuli als geur, geluid, kleur en materiaal.
EINDPRESENTATIE (6 februari 2016)
De deelnemer aan de mastercourse presenteert zijn/haar concept en de bijbehorende conceptkeuzes aan Carin Frijters en een jury van experts uit het retailvak.
Voor wie?
Deze mastercourse is bedoeld voor iedereen met een passie voor retail die onderscheid wil neerzetten voor zijn klanten: retailers, fabrikanten, formule- en marketingmanagers, shoppermarketeers, ontwerpers, visualmerchandisers, stylisten en alle andere winkelbouwers.
Data
Kick off 2 oktober 2015
Concept 16 oktober
Trends en consument 30 oktober
Instore communicatie en retailtechnologie 13 november
Online en omnichannel 27 november
Retailstyling en retailmerchandise 11 december
Zintuiglijk profiel 8 januari
Licht 22 januari
Eindpresentatie 6 februari
Aanmeldingen
Informeer naar de beschikbare plaatsen en de mogelijkheden door rechtstreeks te bellen met Carin Frijters 06 22991709 of via een mailtje naar info@cfretail.nl of kijk op www.retailtheater.nl
Reacties 0