Dit gaan Nederlandse webshoppers doen

Nederlandse consumenten denken dit jaar 1,29 miljard euro te spenderen via mobiele devices, een fikse stijging ten opzichte van 2014. Toen lag het bedrag namelijk op 0,67 miljard euro, berekende het Centre for Retail Tesearch (CRR).

Het Centre for Retail Research bracht voor Actiepagina.nl de trends en kerncijfers van m-commerce in Europa in kaart. Daaruit blijkt onder meer dat Nederland één van de snelste groeiers op dat vlak is. Britse shoppers spannen de kroon, waar mobiel goed is voor 39 procent van de uitgaven. Meer bevindingen staan in deze infographic.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in