Myntra kiest voor alleen m-commerce

Online modespeler Myntra sluit per 1 mei de deuren van zijn webwinkel en gaat verder als app-only retailer. Met de sluiting van de website is Myntra de eerste Indiase etailer die zijn zichtbaarheid volledig naar mobiele applicaties verplaatst, meldt The Times of India.

De etailer zet de stap in navolging van het explosief stijgende gebruik van mobiel internet in zijn thuisland. Wanneer de sluiting het gewenste resultaat oplevert overweegt ook moederbedrijf Flipkart zijn website te sluiten. Myntra en Flipkart fuseerden vorig jaar om samen de strijd tegen Amazon aan te gaan.

Beide retailers hebben hun mobiele website al geruime tijd aangepast. Deze wijst bezoekers op de apps van de retailers en bevat verder geen content meer.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!