Made.com brengt Unboxed en showroom naar Nederland

Made.com lanceert zijn sociale platform Unboxed komende maand in Nederland. De online meubelverkoper opent eveneens een pop-up showroom in Amsterdam. Dat maakt Made.com maandag bekend.

Made Unboxed werd afgelopen zomer in Groot-Brittannië geïntroduceerd. Klanten die een product van de etailer thuis hebben staan kunnen er een foto van maken en uploaden naar de pagina, zei Damien Poelhekke, verantwoordelijk voor de uitrol in ons land, onlangs in EtailTrends. “Mensen willen net als bij kleding pronken met hun aankopen. Wij bieden hen hiermee die mogelijkheid."

De foto's worden onder meer per postcode ingedeeld, waardoor een gebruiker kan zien of zijn gewenste product in de buurt live te bewonderen is. Hij kan vervolgens contact opnemen met de eigenaar of zelfs een bezichtiging plannen, zegt Poelhekke. “Uiteindelijk moet Made Unboxed zowel meer interactie als reviews opleveren."

Het platform wordt op 12 juni geïntroduceerd, tegelijkertijd met de opening van de showroom. Die bevindt zich in Singel80, een pand aan de Amsterdamse grachten. Daar kunnen klanten de nieuwe designcollecties van het Britse merk zien. In eigen land beschikt Made.com al over vier showrooms, waarvan het vlaggenschip in Soho recent geopend werd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!