RetailWatching richt zich op voor de retail relevante achtergronden met onder meer tips, video's, fotoreportages, columns, expertartikelen en whitepapers. RetailNews zet de vijf meest gelezen artikelen van afgelopen week op een rij.
Zo ziet het nieuwe V&D eruit
Ceo John van der Ent presenteerde vrijdag de nieuwe strategie van V&D. Die bestaat uit kreten als 'Niet lullen, het gaat om de spullen' en 'Food is the new fashion'. Wat deze en andere uitspraken behelzen is hier te lezen.
Nudie Jeans in vol ornaat
Nudie Jeans heeft zijn tweede 'Repair Shop' geopend in Londen. Een impressie, aan de hand van acht foto's.
Blokker kruipt uit zijn schulp
Sinds 2012 was het stil rondom de huishoudspecialist, maar acht landelijke commercials met een looptijd van 24 weken moeten daar verandering in brengen. “De campagne staat symbool voor de vernieuwing die wij in gang hebben gezet", aldus algemeen directeur Jack Peters. Hoe staat het ermee bij de winkelgigant?
De risicofactoren voor Action
Aan Actions succes lijkt geen einde te komen. Het Hollandse concern maakte vorige week een omzetgroei van dertig procent bekend, waarmee de omzet uitkomt op ruim anderhalf miljard euro. Het winkelbestand breidde in 2014 uit naar 514 vestigingen in vier Europese landen. Hoe lang kan de discountketen dit nog volhouden, zonder kapot te groeien?
Tien in het oog springende pop-up stores
Pop-up stores zie je steeds vaker in de stad opduiken en even snel weer verdwijnen. Ze zorgen voor leven in de stad en brengen reuring met zich mee. Online platform The POP UP Stores heeft een top tien van pop-ups geselecteerd die er qua publiekstrekkers en publicaties dit jaar uit sprongen
Klik hier om naar de homepage van RetailWatching te gaan en hier voor aanmelding voor de gratis dagelijkse nieuwsbrief.
Reacties 0