Aantrekkelijke shoppers in de online modebranche

36- tot 55-jarigen werden een halfjaar terug door Klarna nog de big spenders genoemd. Na een nieuwe meting beschouwt de betaaloplossingsbedrijf vooral de 46- tot 55-jarigen als de aantrekkelijkste leeftijdsgroep voor fashionwebshops. Zij kopen heel stabiel al een paar jaar het vaakst en geven het meeste uit per aankoop. Het afgelopen half jaar respectievelijk 107 euro per keer, zo concludeert Klarna uit geanonimiseerde interne data van januari tot en met juni 2015.



Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!