De anatomie van een perfecte betaalpagina

Retailers steken flink wat geld in het creëren van hun online winkel. De landingspagina moet uitnodigend zijn, de productomschrijvingen verleidelijk en de foto's messcherp om zo het nodige verkeer te trekken. Maar dat is nog niet voldoende voor een omzetboost: ook de afrekenmodule moet tip top in orde zijn. Want die verhalen over verlaten winkelmandjes kennen we inmiddels wel. Zo worden die volgens Visual Website Optimizer voorkomen.



Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in