​The Sting nu ook in België online

Modeketen The Sting heeft een webwinkel geopend voor Belgische klanten. Eerder dit jaar ging de Nederlandse retailer al online in het Verenigd Koninkrijk, terwijl zijn Duitse webwinkel nog in de pijplijn zit.

De opening in België en Duitsland werd in februari al aangekondigd door een woordvoerder van de keten. Hij noemde de voorzichtige opening van een Britse webshop een eerste stap in de internationalisering van zijn online activiteiten.

De opening kwam ‘vrij laat, maar nog altijd keurig op tijd’, aldus de woordvoerder. “We wilden niet iets starten waar we vijf jaar geld op moesten toeleggen en eerst onze winkels in Piccadilly en Stratford de gaafste van Londen maken.” Zowel in België als in Duitsland beschikt de modeketen over vier winkels.

De Nederlandse webwinkel opende ruim twee jaar terug zijn deuren en ‘loopt inmiddels als een trein’. Buitenlandse klanten kwamen tot voor kort ook bij deze webshop terecht. De website wordt nu stap voor stap internationaal toegankelijk gemaakt. “Uiteindelijk willen we consumenten uit de hele wereld kleding laten bestellen.”

Belgische klanten kunnen ervoor kiezen hun pakketje de volgende dag thuis te laten bezorgen door DHL voor 3,95 euro, of kosteloos op te halen in één van de filialen. Daarnaast is het binnenkort mogelijk gebruik te maken van een DHL Parcelshop.

RetailTrends