Adidas start grote voetbalcampagne

Adidas start naar eigen zeggen de grootste wereldwijde voetbalmarketingcampagne met in de hoofdrol David Beckham, Zinedine Zidane en Raul. De campagne werkt toe naar het WK voetbal in Duitsland en heeft als thema ‘team spirit’. Hierbij focust Adidas op de relatie van individuen met hun teams, met als pay-off ‘Impossible is nothing’. Het bedrijf verwacht vóór 2008 een verdubbeling van de omzet in het Verre Oosten. De Aziatische afzet zou dan groeien tot 2 miljard dollar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!