​Omoda zet winkels in als pick-up points

Omoda biedt klanten voortaan click & collect in zijn winkels en een online reserveeroptie aan. De schoenenketen wil hiermee naar eigen zeggen de online en fysieke winkels dichter bij elkaar brengen.

Klanten kunnen producten reserveren in de webshop, zodat ze zeker weten dat het gewenste paar beschikbaar is en ze de schoenen kunnen passen. Het reserveerde artikel wordt enkele dagen voor de shopper apart gehouden. Voorheen was via de website alleen de winkelvoorraad inzichtelijk.

Omoda zet daarnaast zijn winkels in als pick-up point voor online bestellingen. De schoenenretailer kondigde zijn plannen voor click & collect al begin dit jaar aan. Doordat de focus op andere projecten lag is de dienst nu pas uitgerold, aldus Omoda. Zo deed de keten tests met WhatsApp en een videochat. Omoda telt zestien winkels in Nederland en België.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!