Waarom je geen lucht moet verzenden

Er wordt steeds meer online besteld en meer dan tachtig procent van die bestellingen in Nederland wordt thuisbezorgd. Daarmee wordt ook steeds meer lucht afgeleverd, want hoeveel van de productverpakkingen is nou echt nodig voor wat erin zit? Onnodig veel verpakkingsmateriaal gebruiken is niet alleen schadelijk voor het milieu, maar ook voor het verzendende bedrijf. Hoe je imagoschade kunt voorkomen én geld kunt besparen door efficiënter te verpakken, is in kaart gebracht met deze infographic van Chainalytics.


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!