​Mastercourse: De winkel als THEATER

Met twee boeken op haar naam (Prikkel de Koopknop en RetailTheater) weet Carin Frijters meer dan wie dan ook over retail. De retailers, stylisten, formulemanagers, storedesigners, retailcommunicatiespecialisten en nog veel meer professionals die je voor gingen zijn het roerend eens: met deze mastercourse maak je het verschil. Van consumententrends tot winkelrouting en van hoe je de zintuigen inzet om mensen meer te laten kopen tot slimme en inspirerende productpresentaties; samen met acht experts uit het veld neemt Carin je in tien lessen mee langs alle ins en outs van retail in deze tijd. Je leert alles over omnichannel, de kracht van beleving, de juiste manier van retail online en nog veel meer. Een ding is zeker: na de Mastercourse De winkel als THEATER ben je als geen ander klaar voor de retail van vandaag. Weinig tijd? Het is ook zeer goed mogelijk om lessen los te volgen. Informeer naar de mogelijkheden.

Programma

Les 1. KICK OFF door Carin Frijters

Vrijdag 10 maart 2017 van 13.00 tot 17.00

Les 2. IDENTITEIT EN CONCEPT door Erik Gille of Irene Koel en Carin Frijters

Vrijdag 24 maart 2017 van 13.00 tot 17.00

Les 3. CONSUMENT EN CONCEPT door Femke Cuijpers of Diana Venneman en Carin Frijters

Vrijdag 7 april 2017 van 13.00 tot 17.00

Les 4. RETAILSTYLING en RETAILMERCHANDISE door Carin Frijters

Vrijdag 21 april 2017 van 13.00 tot 17.00

Les 5. VIRTUAL REALITY, TECHNOLOGIE EN INSTORE COMMUNICATIE door Rene Spaanderman en Carin Frijters

Vrijdag 12 mei 2017 van 13.00 tot 17.00

Les 6. ZINTUIGELIJK PROFIEL DEEL 1: GEUR door Tanja Deurloo en Carin Frijters

Vrijdagmiddag 26 mei 2017 van 13.00 tot 17.00

Les 7. ZINTUIGELIJK PROFIEL DEEL 2: GELUID door Thomas van Straaten en Carin Frijters

Vrijdag 9 juni 2017 van 13:00 tot 17:00

Les 8. en 9. ZINTUIGLIJK PROFIEL DEEL 3 - KLEUR, MATERIAAL EN LICHT door Jella Segers Brechje Vissers en Carin Frijters

Vrijdag 23 juni 2017 van 09:30 tot 17:00

Les 10. EINDPRESENTATIE deelnemers aan Carin Frijters en vakjury

Zaterdag 8 juli 2017 De Mastercourse De winkel als THEATER is ontzettend interactief. Waarbij je niet alleen jouw ervaringen deelt met de andere deelnemers, maar waarbij je vanaf het begin toepast wat je hebt geleert. Je ontwikkelt gedurende de lessen een presentatie, waarbij je hetgeen je hebt opgestoken meteen kunt vertalen in een eigen concept (bijvoorbeeld een project uit je dagelijkse werk). Tijdens deze laatste les presenteer je jouw concept en de bijbehorende conceptkeuzes aan Carin Frijters én een jury van experts uit het retailvak.

Deelnemers over de mastercourse

De winkel als THEATER daagt je uit om kritisch te kijken naar de fundering van je eigen concept. Staat het als een huis of wankelt het misschien nog meer dan je zelf denkt? Sommige beslissingen zijn misschien genomen uit eigen voorkeuren, smaak of omdat het in de praktijk nu eenmaal goed uit kwam. Tijdens de mastercourse leer je weloverwogen (theoretisch) onderbouwde keuzes maken. De cursus heeft mij zeker geholpen om zelf naar een concept toe te werken voor de winkels van Leger des Heils ReShare dat staat als een huis!”

Sietske van Geel, Projectmanager retail at Leger des Heils ReShare

“De mastercourse lessen zijn op zichzelf al een innovatieve conceptbeleving. De wijze waarop de lesstof wordt gepresenteerd, de inspirerende omgeving waar deze vaak gegeven wordt, de wetenschappelijk kennis, deskundigheid en passie van de experts maken dat dit een ver boven de middelmaat uitstijgende retailexperience is.”

Karin Wessels, Marketingmanager Livera

Kijk op http://www.cfretailadvies.nl/nieuw-boek-prikkel-de... voor veel meer reacties van deelnemers en experts.

Voor wie?
Deze mastercourse is bedoeld voor iedereen met een passie voor retail die onderscheid wil neerzetten voor zijn klanten: retailers, fabrikanten, formule- en marketingmanagers, shoppermarketeers, ontwerpers, visualmerchandisers, stylisten en alle andere winkelbouwers.

Data en locaties
De mastercourse start in het voorjaar 2017 op: vrijdag 10 maart, 7 vrijdagen van 13.00 tot 17.00

Deelnamekosten & aanmelden
Deelnamekosten bedragen € 2.645,– p.p. (excl. BTW). Je kunt je rechtstreeks aanmelden of door een mail met je gegevens te sturen aan info@cfretail.nl

De prijs is inclusief een exemplaar van Prikkel de Koopknop, voorafgaand aan iedere les een digitale lesbrief en een compacte hand out van alle presentaties na afloop van iedere les, koffie, thee, lekkernij en een passende lunch bij de genoemde dagprogramma’s. Eventuele aanvullende literatuur, interessante websites of social media adressen, handige online weetjes, event suggesties en oefenmateriaal ontvang je tijdens de course.

Losse lessen
Het is ook mogelijk om de negen individuele lessen uit het programma los te volgen. Voor slechts € 359,- word je in een dagdeel bijgespijkerd over de diverse onderwerpen.

Aanmeldingen
Informeer naar de beschikbare plaatsen en de mogelijkheden door rechtstreeks te bellen met Carin Frijters 06 22991709 of via een mailtje naar info@cfretail.nl. Neem gerust vrijblijvend contact op voor meer informatie over de mastercourse. Na afloop van de mastercourse ontvang je een certificaat van deelname.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!