​Lief! gaat prijzen flink verlagen

Lief! lifestyle wil de komende jaren uitgroeien tot een breed en toegankelijk internationaal lifestyleconcept voor baby’s en kinderen. Een van de eerste stappen is het verlagen van de prijzen met gemiddeld twintig tot 25 procent. Dat laat oprichter en head of licensing John van den Herik weten.

De lagere prijzen zijn voor het eerst zichtbaar in de aankomende zomercollectie. “Als we toegankelijk willen zijn moet onze klant dit ook in de prijs terugzien”, aldus Van den Herik.

Lief! werd in juni vorig jaar doorgestart door Kanz Financial Holding. De Duitse eigenaar heeft volgens Van den Herik ambitieuze plannen met het merk, getuige onder meer de opening van de flagshipstore in Berlijn afgelopen november.

Het van oorsprong Nederlandse merk heeft bovendien gewerkt aan het versterken en uitbreiden van het licentiemodel. Lief! legt daarbij meer nadruk op lifestyleproducten dan op kleding. Zo worden fietsen, sokken, schoenen, servies en beautyproducten vanaf komend najaar onder licentie verkocht.

Reacties

Laatste nieuws









RetailTrends