Miss Etam heeft een nieuwe huisstijl gelanceerd voor zijn winkels en webwinkel. De look en feel omvat onder meer een nieuw logo en andere vormgeving voor de fysieke en online communicatie.
De webwinkel is al in een nieuw jasje gestoken. De winkels worden volgens de modeketen gefaseerd voorzien van de nieuwe uitstraling. Op die manier probeert Miss Etam meer aandacht te besteden aan merkbeleving, met bijbehorende missie âMooi jezelf zijnâ.
Miss Etam maakte vorig jaar een doorstart onder Roman & Stern, dat 99 van de circa tweehonderd winkels open hield. Eigenaar Rens van de Schoor liet onlangs in RetailTrends al weten dat de band met de klant aanhalen het belangrijkste is wat een retailer naar zijn doorstart moet doen. âTegelijkertijd moet je rationaliseren, zodat het financieel allemaal uit kan.â
Miss Etam heeft na zijn doorstart onder meer zwangerschapskleding geschrapt en gerationaliseerd op lengtematen. âIn de tweede fase kun je kijken waar je tekortgeschoten bent en daar versneld aandacht aan schenken, zodat je de klant niet kwijt bentâ, aldus Van de Schoor. Zo is de modeketen weer gestart met zwangerschapskleding, omdat daar toch veel vraag naar bleek. âWij bekijken nu weer wat we duurzaam kunnen uitbouwen.â
Het nieuwe logo van Miss Etam:
Reacties 0