​Rinsma krijgt er een verdieping bij

​Rinsma krijgt er een verdieping bij

Rinsma Fashion bouwt een tweede verdieping op zijn modehuis in Gorredijk. Het huidige winkeloppervlakte van zo’n 2500 vierkante meter wordt met zevenhonderd vierkante meter uitgebreid.

Rinsma ziet weliswaar dat klanten steeds vaker online bestellen, maar gelooft tegelijkertijd in de kracht van de combinatie met de fysieke winkel. “Online vind je geen deskundige stylistes die ook een persoonlijk praatje met je aanknopen en een kopje koffie voor je inschenken”, aldus algemeen directeur Gerk-Jan Rinsma.

Behalve de uitbreiding in oppervlakte, krijgt Rinsma er ook meer merken bij. Zo komt er een nieuwe afdeling met de naam Rinsma Luxery, waar ‘hoogwaardige’ topmerken en beautymerken verkocht zullen worden.

De nieuwe verdieping wordt begin september geopend. Het modehuis opende vorig jaar al een speciale herenwinkel. De Heeren van Rinsma telt duizend vierkante meter en ligt naast de damesmodezaak van Rinsma Fashion.

Reacties

Laatste nieuws









Lees hier 15 toekomstverkenningen in retail

In een compleet vernieuwd jubileummagazine van RetailTrends vind je maar liefst vijftien toekomstverkenningen in de retail. Hoe ziet de supermarkt eruit in 2050? Hoe ver zijn we op het gebied van duurzaamheid en innovatie? Kennen we de consument van de toekomst eigenlijk? Lees het in RetailTrends.

RetailTrends