Hugo Boss rolt zijn nieuwe dienst Boss On Demand uit in samenwerking met Uber. Met de nieuwe dienst wil het Duitse modehuis meer consumenten verleiden tot het bezoeken van zijn vestigingen.
Boss On Demand bestaat uit drie onderdelen die allemaal gebruik maken van de diensten van Uber. Het eerste onderdeel, Effortless Shopping, zorgt ervoor dat klanten thuis worden opgehaald om daarna direct naar een Hugo Boss-winkel te worden gereden. Daar worden zij opgevangen door een winkelmedewerker die hen helpt bij het doen van aankopen. Na afloop wordt de klant wederom via Uber thuis gebracht.
Het onderdeel Impeccable Service zorgt ervoor dat klanten direct een afspraak kunnen maken met stylisten en andere gespecialiseerde medewerkers van het modehuis. Zij varieren van trouwexperts tot alledaagse verkoopmedewerkers. De klant wordt met behulp van Uber op tijd thuis opgehaald voor zijn afspraak en wordt in de winkel direct opgevangen door de betreffende medewerker.
Met Boss Inside Access zet het modehuis in op de loyaliteit van zijn trouwe klanten. Dit programma geeft hen geschenken, variërend van een knipbeurt tot toegang tot de exclusieve New York showroom van het merk tijdens speciale thema-avonden. Daarnaast biedt Boss Inside Access klanten de mogelijkheid om te proefrijden in luxeauto’s en om deel te nemen aan prestigieuze golftoernooien.
Reacties 0