Waarom consumer-generated content de verkoop boost

Waarom consumer-generated content de verkoop boost

In het proces voorafgaand aan een kledingaankoop, leest zestig procent van de consumenten reviews. Voor iedere dollar die online wordt uitgegeven aan kleding, en die beïnvloed is door reviews, komt in de fysieke winkels 2,25 dollar binnen aan door reviews gestuurde aankopen. Bovendien geeft de mogelijkheid om reviews achter te laten een enorme boost. Deze infographic van Bazaarvoice laat zien hoe je met consumer-generated content, gecombineerd met aandacht voor mobiel, je verkopen kunt verhogen.


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!