The Sting heeft een paar drukke dagen achter de rug. Vrijdag ging de winkel in Zwolle opnieuw open, gevolgd door een heropening in Den Bosch. In beide gevallen heeft de Nederlandse modeketen zijn vernieuwde concept doorgevoerd.
The Sting heeft in Zwolle de beschikking over duizend vierkante meter, niet is meer dan in Den Bosch. Het concept wordt in beide steden gekenmerkt door een âatelierinterieurâ. Bovendien valt zowel in Zwolle als Den Bosch het extra licht door de sheddaken op, evenals de nieuwe look and feel van de etalages met glazen wand.
De modeketen heeft een aantal moeilijke jaren achter de rug, waarbij 2013 en 2014 in het rood werden afgesloten. 2015 gold volgens vastgoedmagnaat en mede-eigenaar Ronny Rosenbaum als een overgangsjaar en dit jaar moet âalles weer normaal zijnâ.
De Nederlandse winkels konden ondanks een omzetterugval nog wel op tevredenheid rekenen. Daarnaast wedt de retailer hier op meerdere paarden, na de introductie van Costes zoân drie jaar terug. Die damesmodeketen telt inmiddels 23 vestigingen in ons land en krijgt binnenkort ook een broertje. Hoe die formule eruit komt te zien is nog even afwachten.
Beeld: Kirsten van Santen/The Sting
Reacties 0