De invloed van verpakkingen op de koopbeslissing

De invloed van verpakkingen op de koopbeslissing

Het eerste wat consumenten opvalt aan een verpakt product in de winkel, is de verpakking. Hoe die eruitziet, maar ook hoe hij gemaakt is en waar hij vandaan komt, beïnvloedt hun beslissing om het product wel of niet te kopen. Welke aspecten spelen de grootste rol en wat verwachten consumenten eigenlijk van een productverpakking? Deze infographic van Hartman Group geeft de antwoorden.


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in