De online potentie voor foodretail

De online potentie voor foodretail

Dat e-commerce hard groeit, daar kan niemand omheen. Met tien tot vijftien procent over de komende negen jaar, is de groeiprognose voor de foodbranche echter relatief laag, berekende ING eerder dit jaar. Hoe zit het met de potentie van e-commerce voor de foodbranche? Hoeveel wordt er in deze productcategorie online gekocht, wat zijn dat voor producten en wie kopen het? ThoughtShift zet in deze infographic een aantal trends op een rij.



Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in