De warme huiskamer van D-reizen

De warme huiskamer van D-reizen

Toegankelijk, helder, gezellig en warm. Met deze vier kernbegrippen omschrijft D-reizen zijn nieuwe winkelconcept, dat deze week op vier locaties werd geïntroduceerd.

De reiswinkelketen heeft naar eigen zeggen een warm huiskamergevoel gecombineerd met een frisse, heldere uitstraling. Warme materialen, een koffiehoek en een persoonlijke vakantiefotowand zijn allemaal ingrediënten van het nieuwe winkelconcept, dat is ontworpen door BIEN Innovation.

Het concept is verdeeld in zones. Klanten komen binnen in de 'landingszone', die een huiskameruitstraling moet hebben met naast een koffieruimte onder meer een speelhoek voor kinderen. In de 'fast lane' kunnen bezoekers terecht voor snelle vragen en advies over bestemmingen en voor het ophalen van tickets. In de 'boekingszone' kan de vakantieganger zijn reis samenstellen en boeken, samen met een reisadviseur.

Een van de locaties waar het nieuwe winkelconcept al is geïntroduceerd is de shop-in-shop bij de Arnhemse Topshelf. Ceo Don Kaspers liet eerder dit jaar al weten dat de reisbureaus geen klassieke opzet meer zullen kennen, maar dat de inrichting verandert. De winkels moeten volgens de topman een mix bieden van ‘real’ en ‘virtual’.


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in