Hoe Lincherie het beste van twee werelden combineert

Hoe Lincherie het beste van twee werelden combineert

De nieuwste winkel van Lincherie heeft geen fysieke voorraad. Het is dan ook geen reguliere winkel, maar de eerste volgens het concept Lincherie Styling Center. Service en advies staan voorop en shoppen kan natuurlijk ook, maar wel alleen online.

Met de winkel aan de Amsterdamse Huidenstraat combineert Lincherie naar eigen zeggen het beste van twee werelden, namelijk on- en offline shoppen. In het Styling Center kunnen klanten alle modellen, stijlen en maten passen. Ook zijn uiteraard de gepatenteerde 3D-scanspiegels in de paskamers aanwezig, die de bh-maat van klanten kan berekenen.

Als het passen, meten en adviseren achter de rug is, kan het shoppen beginnen. In de winkel zijn tablets aanwezig, waarmee klanten online uit het gehele assortiment kunnen kiezen en hun bestelling binnen twee dagen thuisbezorgd krijgen. Ook kunnen zij hun verlanglijstje naar zichzelf laten mailen, als ze toch nog wat meer bedenktijd nodig hebben.

Lincherie merkt dat steeds meer vrouwen hun lingerie online kopen en wil daar vol op inzetten, legt retailmanager Annelies Braeckman uit. Zeventig procent van de vrouwen draagt volgens haar de verkeerde maat bh. "Daarom wilden we een plek creëren waar het beste van twee werelden samenkomt, met de paskamerservice en het gemak van online shoppen.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in