​Is dit de customer journey van 2017?

​Is dit de customer journey van 2017?

Het veranderende consumentengedrag is veel retailers een doorn in het oog. Waar ze vroeger gewoon naar de winkel gingen als ze iets wilden kopen, zijn consumenten nu op talloze kanalen actief. Minodes, specialist in analytics voor retail, heeft een overzicht gemaakt van hoe zij denkt dat de customer journey er volgend jaar uitziet. En ja, retailers moeten die volledige journey begrijpen als ze ‘on top of mind’ van de consument willen zijn.


Klik hier om de infographic op ware grootte te bekijken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!