Spreek de taal van loyale klanten

Spreek de taal van loyale klanten

Er zijn vier typen consumenten als het om loyaliteit gaat. Dat stelt DMA, een marketingorganisatie die gekeken heeft waarom consumenten loyaal zijn aan merken. Het onderzoek is niet in de taal van marketeers, maar die van consumenten gehouden. Zo weten merken ook in welke taal ze de interactie met hun klanten aan moeten gaan.


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!