Wat consumenten terug willen voor hun data

Wat consumenten terug willen voor hun data

Iedere retailer is er inmiddels wel van doordrongen dat het belangrijk is om klantdata te verzamelen. Hiermee wordt het gemakkelijker om gepersonaliseerde klantervaringen te creëren. Hoe die gegevens verzameld moeten worden en hoe die vervolgens worden omgezet in personalisatie, daarover bestaan nogal wat verschillen in perceptie. Marketeers denken niet helemaal hetzelfde als de consument, blijkt uit deze infographic van Bazaarvoice.


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in