Zo wil KaDeWe jonge shoppers trekken

Zo wil KaDeWe jonge shoppers trekken

Als warenhuis is het altijd uitkijken dat je niet oubollig wordt. KaDeWe Group heeft daarom zijn Oberpollinger-warenhuis in München een drastische metamorfose gegeven. Althans, de kelderverdieping. Het doel: jonge, trendgevoelige shoppers in de winkel krijgen.

Het betonnen plafond met de kronkelende leidingen contrasteert scherp met het design op de vloer. Daar voeren grote sculpturen als presentatietafels en andere opvallende meubels de boventoon. Rechte rijen glanzende openen schappen staan op de gepolijste tegelvloer. Via een uitgebalanceerd palet van tinten geeft de 3600 vierkante meter grote ruimte extra diepte.

Naast het design is ook de collectie afgestemd op een jongere doelgroep. Merken als Opening Ceremony, Shinola en New Balance behoren tot het aanbod mannen- en vrouwenmode. Daarnaast zijn er secties voor kinderkleding, accessoires en cosmetica.

De winkel is gevestigd aan de Neuhauserstrasse in München. Voor het design werd samengewerkt met het Berlijnse bureau Gonzalez Haase.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in