Zo haal je meer uit productaanbevelingen

Zo haal je meer uit productaanbevelingen

'Aanbevolen voor jou'. Welke webshop maakt geen gebruik van dit lokkertje naar producten die mogelijk interessant zijn voor een bezoeker? En dat is zeker niet voor niets, want deze benadering kan tot bijna drie keer extra omzet per bezoeker opleveren. Als het goed wordt toegepast, tenminste. Met een one-size-fits-all benadering benut je niet het volledige potentieel van productaanbevelingen. In deze infographic laat Dynamic Yield zien hoe je dat wel doet.



Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in