Zo moet je productpagina eruit zien

Zo moet je productpagina eruit zien

Met dominante e-commercespelers als bol.com en Coolblue valt het niet mee om met je webshop boven het maaiveld uit te steken. Je zult consumenten een reden moeten geven om een product juist daar aan te schaffen. 49 redenen om precies te zijn, volgens onderzoek van 99MedLab.com. Dat is het aantal elementen dat een productpagina in ieder geval moet hebben. In deze infographic wordt getoond welke elementen dat zijn, en waarom die van belang zijn.



Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!