​PostNL schaalt foodbezorging op

​PostNL schaalt foodbezorging op

PostNL bezorgt voortaan zeven dagen per week foodproducten bij consumenten thuis. Het postbedrijf wil naar eigen zeggen ‘de beste logistieke partij voor online food in de Benelux’ worden.

PostNL bezorgt voor verschillende aanbieders boodschappen, maaltijdboxen en speciaalproducten als vlees en sportvoeding. Sinds deze maand bezorgt het ook de maaltijddozen van Marley Spoon en De Krat. In totaal werken dertig foodleveranciers met PostNL samen, waaronder Ekoplaza, Hoogvliet en Sligro.

Het postconcern laat verder weten de app die bij zijn foodnetwerk hoort te vernieuwen. Zo is het tijdvak waarin PostNL bezorgt verkort naar dertig minuten. PostNL stapte in 2014 in de bezorging van online bestelde boodschappen. De groei van het aantal bestellingen, zowel in grote steden als in buitengebieden, noemt het bedrijf als reden om de service op te schalen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!