Hoe je marketing en sales op elkaar afstemt

Hoe je marketing en sales op elkaar afstemt

Al heb je het beste marketingteam in de wereld, als de de salesafdeling daar niet in mee gaat heb je er niks aan. Hoe breng je die twee in lijn op een manier dat het je meer omzet oplevert. Deze infographic van BD Ventures geeft vijf gouden tips, en legt uit hoe je ze in de praktijk brengt.



Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!