Twee op de drie consumenten is bereid meer geld te betalen voor duurzame merken. Steeds meer bedrijven focussen zich al dan niet om die reden op een groener beleid, bijvoorbeeld door kritisch te kijken naar hun productieproces. Er wordt meer tijd en geld gestoken in een levenscyclusanalyse, stelt de Universiteit van Californië – Riverside. In deze infographic wordt duidelijk gemaakt hoe hun producten het milieu belasten en waar de winstpunten liggen.
Changemakers in Retail op 9 mei in Utrecht
Hoe werkt positieve impact maken binnen een groot concern? Chief sustainability & transformation Marc Croonen van Ahold Delhaize vertelt het op Changemakers in Retail. Circulair expert Robert van Boesschoten gaat in op de kansen voor retailers in een circulaire economie.
Ontmoet pioniers en krijg praktische handvatten voor nieuwe businessmodellen, innovatie en leiderschap op Changemakers in Retail. Changemakers in Retail is een event van RetailTrends Media over verandering en kansen. Staan voor product, merk, consument, werknemers en de wereld biedt kansen voor groei en onderscheidend vermogen. Waar kan uw bedrijf het verschil maken? www.changemakersinretail.nl
Reacties 0