Zo stuur je het klantgedrag in de supermarkt

Zo stuur je het klantgedrag in de supermarkt

Consumenten krijgen hun inspiratie om te gaan winkelen vanuit allerlei kanalen binnen. Dat geldt zeker ook voor het koopgedrag in supermarkten. Welke marketingkreten zetten een klant aan tot een aankoop? En hoeveel invloed heeft de productverpakking? Food Network Magazine zocht het uit met een onderzoek onder bijna tweeduizend consumenten, en bracht de resultaten in kaart via deze infographic.



Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!