Zo ga je met klanten om op social media

Zo ga je met klanten om op social media

De tijd dat klanten bij een vraag aan over klacht over een retailer veroordeeld waren tot het pakken van de telefoon, ligt ver achter ons. Onvrede wordt vaak direct wereldkundig gemaakt via sociale media, terwijl Twitter en Facebook ook voor vragen steeds vaker geraadpleegd worden. Hoe ga je om met deze manier van klantcontact? Moet je altijd overal op reageren, en zo ja, hoe snel en op welke manier? Headway Capital geeft in deze infographic tien tips om succesvol social media-klantenservice te bedrijven.



Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!