In vijf stappen naar een superieure klantervaring

In vijf stappen naar een superieure klantervaring

Retailers die hun klanten een 'premium experience' willen bieden, we horen het regelmatig. Maar zit die klant daar eigenlijk wel op te wachten? Jazeker, blijkt uit onderzoek van Cisco. Bijna negentig procent van de consumenten verwacht een gestroomlijnde winkelervaring en een even hoog percentage laat de aankoopbeslissing daarvan afhangen. Deze infographic laat zien hoe je elk van de vijf stappen in de customer journey de aandacht geeft die het verdient.


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!