Nextail steekt vier Blokker-formules in het nieuw

Nextail steekt vier Blokker-formules in het nieuw

Intertoys heeft donderdag een webshop met diverse technologische vernieuwingen gelanceerd. De vernieuwde website komt uit de koker van innovatietak Nextail, die ook werkt aan een nieuw online jasje voor zusterformules Blokker, Xenos en Cook&Co.

De nieuwe webshop van Intertoys is ontworpen vanuit een ‘mobile first’-gedachte, terwijl de laadtijd van webpagina’s is teruggebracht naar minder dan één seconde. Verder is er een volledig nieuwe zoekfunctionaliteit geïmplementeerd, die de relevantie en snelheid van de resultaten moet verbeteren. De speelgoedketen hoopt daarmee de conversie en het gebruiksgemak van de klant te verhogen. Intertoys wil zijn online assortiment sterk uitbreiden, waardoor de zoekfunctie steeds belangrijker wordt.

Het zo makkelijk mogelijk maken van de online winkelervaring voor de klant is volgens managing director Antoine Brouwer van Nextail een complexe klus. “Technologie, creativiteit en snelheid zijn de belangrijkste ingrediënten om de formules online tot een succes te maken.” De veranderingen die Nextail bij de vier ketens in gang heeft gezet gaan volgens hem ‘ontzettend ver en sluit goed aan bij de vernieuwingen die de formules op alle fronten in gang zetten’.

Blokker Holding kan zelf maar even genieten van de nieuwe webshop van Intertoys. De speelgoedketen werd onlangs verkocht aan investeringsmaatschappij Alteri, dat de transactie eind volgende maand verwacht af te ronden. Nextail blijft op basis van een ‘service level agreement’ betrokken bij de onlineactiviteiten van Intertoys.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!