Advertorial: Voice-assisted shopping: hoe groot wordt het in retail en wat zijn de uitdagingen?

Advertorial: Voice-assisted shopping: hoe groot wordt het in retail en wat zijn de uitdagingen?

Waar we tot voor kort al onze zoekopdrachten intypten, kunnen we het ook steeds vaker inspreken. Oftewel, we gebruiken onze stem om informatie tot ons te krijgen. Er komen steeds meer apparaten op de markt die bestuurd kunnen worden met je stem. Populaire voorbeelden zijn Alexa van Amazon, Siri van Apple of de Google Home. En niet alleen groeit voice door de komst van deze slimme apparaten, ook bestaande retailers voegen een voice-functie toe aan hun app. Albert Heijn en Jumbo zijn hier bekende voorbeelden van. 

Het gebruik van voice groeit sterk wereldwijd. Waarom? Het biedt consumenten gemak! Maar, hoe groot gaat voice-assisted shopping worden in de retail? Gaan retailers het aanbieden aan hun klanten? Waarom wel of niet en wat zijn de uitdagingen? 

Wij zijn benieuwd naar uw mening! Wij nodigen u uit om deel te nemen aan een kort onderzoek van vijf vragen over voice-assisted shopping.
Voor uw deelname ontvangt u namens ABN AMRO in april een rapportage over de conversational commerce en de impact hiervan op de retail.

START HIER HET ONDERZOEK.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!