Dit doen kleur en typografie met de consument

Dit doen kleur en typografie met de consument

Kleur is een belangrijk onderdeel van je marketing en, zoals we eerder behandelden, een ondergeschoven kindje. Maar het is te simpel om je te richten op de vraag welke invloed verschillende kleuren op consumenten hebben. Daar is namelijk geen universeel antwoord op te geven, concludeert marketingbureau MDG in een nieuw rapport. Daarom keken de onderzoekers wat breder naar design, zoals de rol van typografie. Deze infographic toont de belangrijkste resultaten uit het onderzoek.

Kleur is een belangrijk onderdeel van je marketing en, zoals we eerder behandelden, een ondergeschoven kindje. Maar het is te simpel om je te richten op de vraag welke invloed verschillende kleuren op consumenten hebben. Daar is namelijk geen universeel antwoord op te geven, concludeert marketingbureau MDG in een nieuw rapport. Daarom keken de onderzoekers wat breder naar design, zoals de rol van typografie. Deze infographic toont de belangrijkste resultaten uit het onderzoek.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!