Best Buy heeft vijf keer zoveel fysieke winkels als Apple, maar de laatstgenoemde boekt een vijf keer zo hoge omzet per winkel. In de 'slechts' 270 winkels in de Verenigde Staten, verkoopt het merk jaarlijks voor meer dan 35 miljard dollar. Het verschil zou hem zitten in de gastvrijheid, gebaseerd op de werkwijze van de Ritz-Carlton-hotels waar de medewerkers vanaf dag één getraind zijn. Wat houden deze standaarden voor klantenservice in, en wat draagt verder bij aan het instore succes van Apple? Deze infographic van Nowsourcing geeft een idee.
Best Buy heeft vijf keer zoveel fysieke winkels als Apple, maar de laatstgenoemde boekt een vijf keer zo hoge omzet per winkel. In de 'slechts' 270 winkels in de Verenigde Staten, verkoopt het merk jaarlijks voor meer dan 35 miljard dollar. Het verschil zou hem zitten in de gastvrijheid, gebaseerd op de werkwijze van de Ritz-Carlton-hotels waar de medewerkers vanaf dag één getraind zijn. Wat houden deze standaarden voor klantenservice in, en wat draagt verder bij aan het instore succes van Apple? Deze infographic van Nowsourcing geeft een idee.