Tussen de verwachtingen van consumenten en de capaciteiten van retailers om daaraan te voldoen, zitten nog wel eens verschillen. Met name het koppelen van een fysieke winkel aan online aanwezigheid, leidt nog wel eens tot problemen. Productbeschikbaarheid online en in de winkel en bezorging zijn veelvoorkomende struikelblokken. Hoe dicht je het gat tussen fysiek en online, om zo de klantwens beter te vervullen? Supplychainspecialist Zetes onderzocht tweehonderd retailers en ruim tweeduizend consumenten en zette wat key findings in een infographic.
De rol van de winkel in een omnichannel wereld
Gepubliceerd op 1 november 2018 om 11:29
Tussen de verwachtingen van consumenten en de capaciteiten van retailers om daaraan te voldoen, zitten nog wel eens verschillen. Met name het koppelen van een fysieke winkel aan online aanwezigheid, leidt nog wel eens tot problemen. Productbeschikbaarheid online en in de winkel en bezorging zijn veelvoorkomende struikelblokken. Hoe dicht je het gat tussen fysiek en online, om zo de klantwens beter te vervullen? Supplychainspecialist Zetes onderzocht tweehonderd retailers en ruim tweeduizend consumenten en zette wat key findings in een infographic.