Yoghurt Barn werkt aan aanvalsplan voor België

Yoghurt Barn werkt aan aanvalsplan voor België

Yoghurt Barn wil zijn eerste vestigingen over de grens openen. Thijs Janssen ontwikkelt als international business developer ad interim ‘een aanvalsplan inclusief roadmap voor expansie van Yoghurt Barn naar de Belgische markt’.

De voormalige RetailRookie heeft de missie om ‘heel België aan de yoghurt’ te krijgen. Janssen moet inhoud geven aan het businessmodel bij onze zuiderburen, laat hij weten via LinkedIn. Daarvoor onderzoekt hij onder meer de trends in de Belgische foodretail en wat er nodig is om Yoghurt Barn een commercieel succes te maken in het land.

Yoghurt Barn maakte onlangs al bekend zijn uitbreidingsplannen voort te willen zetten met behulp van zelfstandig ondernemers. De eerste franchisewinkel moet volgend jaar in Breda zijn deuren openen.

De retailer telt momenteel twaalf vestigingen in Nederland. Yoghurt Barn heeft de ambitie om in elke grote gemeente in ons land een vestiging te openen.

Reacties

Per 31 mei 2018 zijn er 31 gemeenten met 100.000 inwoners of meer. Dus nog 19 te gaan of veel meer van <100.000. Een groei van min. 170%. Waarom je dan vergapen aan een markt als Belgie, waar al menigeen de bietenbrug is opgegaan?

Geplaatst door christian ter Maat op 5 december 2018 om 21:28

Laatste nieuws









RetailTrends