Stores That Wow biedt nieuwe inzichten in en kennis over de succesfactoren voor toekomstbestendige fysieke retail. Tijdens het nieuwe RetailTrends-event leer je onder meer van internationale, originele denkers. Uit de Verenigde Staten komt instore optimization-expert Ronny Max, die uitlegt hoe deze nieuwe discipline de klantervaring verbetert. De Duitse innovatiestrateeg Katharina Michalski gaat in op de ROI van experiences in retail. Terwijl Antionio Nieto-Rodriquez uitlegt waarom retailers niet langer producten maar projecten moeten verkopen, zoals Nike doet. De Spanjaard behoort met zijn ideeën over projectmanagement en strategie implementatie tot ’s werelds meest invloedrijke managementdenkers.
Ook op het podium van Stores That Wow: Robert Jan Rietveld van de Rotterdamse barbier Schorem, Berit Burema van Ace & Tate, merkstrateeg René Repko over New Retail in China, ex-creative director G-Star Raw Pieter Kool en Wim Jan Petersen van de Rapha Cycle Club.
Kom op dinsdag 12 februari ook naar Stores That Wow in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Je krijgt er inspirerende voorbeelden en praktische inzichten voor toekomstbestendige fysieke retail voor terug. Check de website voor meer informatie over het event en de sprekers. https://storesthatwow.nl/
Reacties 0